چگونه جذاب باشیم و همه افراد را به خود جذب کنیم

چگونه جذاب باشیم

چگونه جذاب باشیم؟ چطور جذاب باشیم؟ چیکار کنم جذاب بشم و…

چگونه جذاب باشیم؟ سوالی که خیلی از افراد می‌پرسند و متاسفانه فقط آن را در ظاهر خود می‌دانند.
ما انسان‌ها به دلیل تعاملات اجتماعی که داریم، مایل هستیم که با دیگران بیشتر در ارتباط باشیم و مورد تائید دیگران قرار بگیریم.

اما گاهی شاید افراد این تمایل را به برقراری ارتباط با ما نداشته باشند.
چیزی که در اصطلاح به آن عدم جذابیت می‌گویند. چنانچه ما جذابیتی برای دیگران نداشته باشیم، دیگران به ما جذب نخواهند شد.

شاید شما نیز افرادی را دیده باشید که بسیار برایتان جذاب بوده اند و از هم‌نشینی و هم‌صحبتی با آن‌ها لذت برده باشید. اما چه چیزی موجب این جذابیت می‌شود؟
شاید خود شما از افرادی باشید که دیگران شما را جزو افراد جذاب بدانند.
آیا جذابیت امری ارثی می‌باشد و یا اینکه هر فردی می‌تواند با تمریناتی جذاب شود و یا جذابیت و محبوبیت خود را بیشتر نماید؟
در این مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چگونه خود را جذاب و یا جذاب‌تر نماییم.

چگونه جذاب باشیم یعنی شیک پوش باشیم؟

شیک پوشی بخش مهمی از جذابیت محسوب می‌شود. حتی اگر از تیپ
و ظاهر خوبی برخوردار نباشید، اما شیک شیک پوش باشیمپوش باشید، همین امر موجب می‌شود که شما را بهتر از آنچه هستید به نظر برسید.

منظور از شیک پوش بودن الزاماً پوشیدن لباس‌های گران قیمت نخواهد بود.
اما مطمئنم اکثر افراد این مورد را را جواب سوال چطور جذاب باشیم انتخاب می‌کنند.

سلیقه در این مورد بسیار مهم است. ممکن است شما با کمترین هزینه اما با خرج کردن سلیقه خود، بهترین و فاخرترین لباس‌ها را بپوشید.

حتما نیازی نسبت شما با مد روز پیش بروید. بهترین مد لباس همان لباسی است که مناسب اندام و شخصیت ماست و همین لباس، شیک ترین لباس محسوب می‌شود.

خواندن  زندگی در لحظه حال با 10 گام عملی برای شروع یک زندگی شاد

 


حتما بخوانید: ۱۵ وب سایت آموزش آنلاین رایگان که هر کارآفرینی باید از آن‌ها بازدید کند


خوش قول باشید

هیچ یک از فرائض الهى همانند وفاى به عهد نیست که مردم با همه خواسته هاى گوناگون و دیدگاه هاى مختلف، بیشتر بر آن اتّفاق نظر داشته باشند.
امام علی (ع)

جواب چگونه جذاب باشیم؟ فقط موارد ظاهری نیست. خوش قول بودن باعث جذابیت افراد می‌شود. جذابیت ظاهری و شیک پوش بودن بسیار خوب و پسندیده است، اما همیشه کافی نخواهد بود.
این‌ها مواردی است که کمک‌کننده می‌باشند، اما مهم‌ترین مسئله‌ای که موجب می‌شود افراد را جذاب نشان دهد، باطن و سیرت افراد است که موجب جذاب‌تر شدن آن‌ها می‌گردد.

تصور کنید زمانی را که شما منتظر ملاقات با فردی هستید و ممکن است از تمامی کارهای خود بخاطر قرار ملاقاتی که با این فرد گذاشته‌اید، زده باشید.

این فرد بسیار شیک پوش و خوش لباس بعد از گذشت دو ساعت از قرار ملاقات نزد شما حضور می‌یابد. آیا شیک پوش
بودن این فرد کافی می‌باشد و یا از همین زمیان به بعد او را جزو افراد جذاب قرار می دهید؟

وقتی شما ساعت‌ها بخاطر این فرد منتظر بمانید، و پس از ساعت‌ها معطلی نتوانید او را ملاقات نمایید، در این صورت جذابیت ظاهری و یا شیک پوش بودن چقدر می‌تواند ملاک جذابیت در این مورد باشد؟

مرتب باشید

مرتب بودن یکی از عواملی است که حتی چنانچه شما از ظاهر بسیار خوبی برخوردار نباشید ، اما مرتب باشید این موضوع می‌تواند به جذابیت و حتی زیبایی شما کمک کند.
انسان‌ها ذاتاً از افراد مرتب خوششان می‌آید. مرتب بودن هم موجب جذابیت شما و هم موجب بالا رفتن اعتماد به نفستان نزد دیگران می‌شود.
افراد جذاب همیشه مرتب هستند و بخشی از اعتماد به نفسی که افراد از این طریق کسب می‌نمایند، موجب می‌شود با دیگران ارتباط بیشتری برقرار نمایند و به دنبال تعاملات اجتماعی باشند.
دیگران نیز از نگاه کردن به این افراد لذت می‌برند.

خواندن  مثبت اندیشی و 8 گام برای رسیدن به موفقیت نامحدود

و پیامدی که به تبع رعایت این مورد به وجود می‌آید، اجتماعی شدن شما است که این مورد نیز از ویژگی‌های افراد جذاب است.

شوخ طبع باشید

اگر هنوز از خود می‌پرسید که چگونه جذاب باشیم جواب شما اینجاست، شوخ‌طبع باشید!

تعادل در حفظ هر موردی بهترین نتیجه را به بار می آورد. همانطور که در مثل های ما آمده است، هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد. همیشه جدی بودن باعث می‌شود که دیگران با ما احساس راحتی نکنند و به همان نسبت با ما رسمی برخورد نمایند. و همین مسئله باعث می‌شود که شاید معاشرت با ما کمی برایشان سخت باشد.

و طبیعتا باعث می‌شود که از ما فاصله بگیرند و البته زیادی شوخ طبع بودن نیز درست نخواهد بود. زیادی شوخ طبع بودن نیز همانند زیادی رسمی بودن می‌تواند عامل دافعه باشد.

تا حدی دیگران از شوخی و بذله شما شاد می شوند و برایشان جذاب است. اما از حدی که بگذرد، دیگر تبدیل به عاملی می‌شود که از بودن با شما لذت نخواهند برد. فراموش نکنیم که جواب سوال چگونه جذاب باشیم، لودگی نیست!


حتما بخوانید: پرش با باور ، نیزه‌‌ای برای عبور از موانع


خوب گوش کنید

اگر دوست دارید جواب، سوال چگونه جذاب باشیم ؟ را بدانید باید سنگ صبور باشید!چطور جذاب باشیم

همه ما در تعامل با افرادی که ما را می‌پذیرند و یا با دقت به حرف‌های ما گوش می‌دهند علاقه‌مند هستیم و تمایل داریم ساعت بیشتری را با این گونه افراد بگذارانیم.

خوب گوش دادن یک هنر است که همه ما متأسفانه از آن برخوردار نیستیم و به همین دلیل داشتن این ویژگی ما را از دیگران متمایز می‌نماید. تفاوت‌ها همیشه جذاب هستند. خصوصاً اگر این تفاوت در جهت
مثبت باشد جذابیت آن ها بسیار بالاتر خواهد بود.

اگر بتوانید به‌ صورت فعال گوش کنید، ترجیح دیگران به برقراری ارتباط با شما افزایش می‌یابد. تا به حال این سؤال برایتان مطرح شده است که چرا وقتی فردی دچار مشکل می‌شود ممکن است از اینکه مشکل خود را با دیگران مطرح کند ابا و امتناع نماید ولی همین فرد، تمام راز زندگی خود را به یک مشاور و یا روان‌شناس می‌گوید و او را مأمنی برای گفتن رازهای خود می‌داند.

خواندن  به سایت ضد گلوله خوش آمدید

زیرا مشاورین و روانشناسان، به خوبی از مهارت گوش دادن فعال برخوردار هستند و این مهارت را به خوبی می‌دانند.

از دیگران تعریف کنید

مثبت بودن همیشه جذاب است و ما تمایل داریم که دیگران ویژگی‌های مثبت ما را برشمارند و مورد تائید دیگران قرار گیریم.
نیازی نیست در این مورد اغراق کنید و یا اینکه بی خود و بی جهت از دیگران تعریف کنید. پس در جواب به سوال چگونه جذاب باشیم، نباید تملق کنید. افراد این را فورا می‌فهمند.

همه ما انسان هستیم و می‌دانیم که دیگران از به کار بردن جملات چه مقصودی دارند؟ زیرا در شرایط مشابه همه ما همان رفتار و حرکات را به کاربرده ایم. اگر ویژگی مثبتی از دیگران می‌بینید، در کنار عیوبی که ممکن است ابراز نمایید و یا اینکه انتقاد کنید، از ویژگی‌های مثبت نیز نام ببرید.

زیرا با این کار شما به دیگران اعتماد و جرات داده‌اید و موج مثبتی از طرف شما به سمت این افراد صادر شده است. همین موجب مثبت می‌تواند موجب شود که بعدها این افراد بیشتر به هم صحبتی و هم‌نشینی با شما راغب شوند.

مسئولیت پذیر باشید

مسئولیت پذیری نیز از مواردی است که موجب جذابیت شما می‌شود. همه ما تمایل داریم کارهایمان را به عهده افرادی بسپاریم که بهتر می‌توانند به ما کمک نمایند و کارها را بهتر و دقیق‌تر انجام دهند.
اگر بتوانید این خصوصیت را رعایت نمایید، دیگران زمانی که بخواهند از فرد مسئولیت پذیری صحبت نمایند، همیشه نام شما به میان می‌آید و از شما نام خواهند برد.
حالا شما بگویید چگونه جذاب باشیم؟ در زیر همین پست منتظر نظرات شما عزیزان هستم. 


بیشتر بخوانید:

موفقیت یعنی چه؟

قانون جذب هنرمندان

انگیزه چیست؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.